längesen

Ja visst va det det, finns så mycket verklighet som lockar mer.

Men nu e "semestern" ja ja kallar den så fast jobbet är med hela tiden, jag gör ju ändå det jag vill. Det blev ingen resa utan en vecka i sängen med feber och roadtrip till några vänner.
Men imorgon är jag tillbaks igen, home sweet home. Det är ju snart flytt för mig med, får nya huset den 1 feb å det e helt Fab. =) Fina huset som man kan inreda som man vill...mm å plocka upp allt som legat nerpackat i flera månader nu..mums!
Så mitt nya projekt är att köpa mig en flakmoppe, tänk en grön gammal pärla :o) måste sälja bilden bara...

natti

Kommentarer
Postat av: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !



KRAM

2009-02-04 @ 14:28:52
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0