femte december

Sen kom dagen när han slutade andas, vet inte varför det berör så mycket men det gör det,
Vännens pappa slutade andas i tisdags, han vandrar med änglarna nu.

Har varit två dagar med bästa vännen å hennes bebis, det kryper i mig i deras mysiga hus, en liten familj med allt vad det innebär, vi me ha! Kan verkligen längta efter att planera med någon just nu, inte behöva lösa allt själv, ha ett hem att dela med någon mer. Ya Ya!

Soffi klippte mig idag, kortare underhår och längre överhår, känns lite coolt kanske kan hitta min stil nu då ;) eller så tröttnar jag nästa vecka :o)

Nu sova lite imorgon tiilbaka hem igen, till paradiset.

Ps. miljö å hälsa på fredag ..scary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0